ექსკურსიები

2018- 2019 ექსკურსია საკონდიტროში ,,აზატო"



























2018 - 2019 სასწავლო წელი
ექსკურსია ---კახეთში  ( შემოდგომა შემოსულა)



















2018- 2019 სასწავლო წელი 
ექსკურსია   ---გარდენიაში 




















2017 - 2018 სასწავლო წელი 


ექსკურსია       ---      სიღნაღი ბოდბე


















2013- 2014 სასწავლო წელი 
1)ექსკურისია   --საკრავების მუზეუმში ( ოქტომბერი)
2) ექსკურსია ეთნოგრაფიულ მუზეუმში ( ნოემნერი)  
3)ექსკურსია  --საგურამოში( მაისი)

საკრავების მუზეუმი
მიზანი:          მოსწავლეებმა საკუთრი თვალით ნახონ ის საკრავები, რომელთა შესახებაც ინფორმაცია მოისმინეს მუსიკის გაკვეთილებზე.

    შედეგი:  ბავშვებმა ამოიცნეს ნასწავლი საკრავები და  მიიღეს ახალი ინფორმაცია ჯერ კიდევ უცნობ საკრავებზე






















                                       

                                         
                                        
                                       2016-2017 სასწავლო წელი II-1 კლასი 
                 1)ექსკურსია --ეთნოგრაფიულ მუზეუმში ( ნოემბერი)
                 2)ექსკურსია --ვერის ბაღში (დეკემბერი)
                 3)ექსკურსია --ბოტანიკურ ბაღში(  აპრილი)
                 4) ექსკურსია --- მარტოფში( ივნისი)




             ღია გაკვეთილის შემდეგ ვესტუმრეთ ეთნიგრაფიულ მუზეუმს .
   მიზანი: ვიმოგზაუროთ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში  და საკუთარი თვალით ვნახოთ ყველა ის ნივთი, რომლითაც სარგებლობდნენ ჩვენი წინაპრები.
                დავაკვირდეთ ცვლილებას ბუნებაში;

   შედეგი:  ბავშვებმა ამოიცნეს თითქმის ყველა ის ნივთი, რაც გამოვიყენეთ გაკვეთილის მსვლელობისას და ვნახეთ სლაიდშოუში.     
                   გაიმყარეს ცოდნა თვალით ნანხის დახმარებით;       

                                          

                                       
         

























                                       

                                     


















                                       

                                       

                                       

                                       


                                       

No comments:

Post a Comment